Harri guztiak ez dira berdinak [Naturaren zientziak - DBH 1] [Interneteko baliabidea - Eduki digital didaktikoa] / Ikastolen Elkartea
Material mota:Fitxategi elektronikoaPublication details: Donostia : Ikastolen Elkartea , 2011Deskribapen fisikoa: Hezteko Objektu Digitala + Gida didaktikoaGaia(k): Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) | Naturaren ZientziakGeneroa/Forma:EIMAk onetsitako materialak | Curriculumeko baliabideak | Baliabide digitalak | EIMAk onetsitako materialak | Eduki digital didaktikoak Sareko errekurtsoak:1. jarduera | Ikaslearen dokumentazioa | Irakaslearen dokumentazioa | 2. jarduera | 3. jarduera | 4. jarduera | 5. jarduera | 6. jarduera | 7. jarduera | 8. jarduera | 9. jarduera | Deskargatu webgunea
Edukiak:
Adina / Maila: Helburu nagusia: harrien sailkapenaren inguruko kontzeptu-mapa egitea. Mapen garapena taldeka egingo dute, eta, horren ondorioz, hiru bertsio sortuko dira, hiru taldeetako bakoitzak lortuko duen ezagutzaren irudikapena ez baita berdina. Beraz, talde bakoitzak gelakideen aurrean defendatu beharko du egindako bertsioa. ZERTARAKO: : Ikasleei, bere ikaste-prozesuan, interesgarria eta lagungarria egingo zaien teknika erakustea eta praktikara eramatea. Hain zuzen ere, kontzeptu-mapek ikasteko/irakasteko prozesuan ekar ditzaketen abantailak landu nahi ditugu.
Item mota | Current library | Material mota | Katalogo zenbakia | Statusa | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|---|
Baliabide elektronikoak - oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | Ale eskuragarriak | 1020320 |
2011-03-09
Helburu nagusia: harrien sailkapenaren inguruko kontzeptu-mapa egitea. Mapen garapena taldeka egingo dute, eta, horren ondorioz, hiru bertsio sortuko dira, hiru taldeetako bakoitzak lortuko duen ezagutzaren irudikapena ez baita berdina. Beraz, talde bakoitzak gelakideen aurrean defendatu beharko du egindako bertsioa. ZERTARAKO: : Ikasleei, bere ikaste-prozesuan, interesgarria eta lagungarria egingo zaien teknika erakustea eta praktikara eramatea. Hain zuzen ere, kontzeptu-mapek ikasteko/irakasteko prozesuan ekar ditzaketen abantailak landu nahi ditugu.
DBH, 1.maila
There are no comments on this title.