Ikuspegi normala MARC bista ISBD bista

Wittgenstein [Interneteko baliabidea] / Kike Clemente, Bittor Alkorta

Nork:Clemente Morán, EnriqueKolaboratzailea(k):Alkorta, Bittor | IRALE (Gasteiz)Material mota:TestuaTestuaSerie(ak): IRALE (2014-2015 ikasturtea) | R300Publication details: Gasteiz : Irale, 2016Deskribapen fisikoa: 20 or. + 4 bideo PDFGaia(k): Wittgenstein, Ludwig (1889-1951) | Batxilergoa | Filosofiaren Historia | FilosofiaGeneroa/Forma:Curriculumeko baliabideak | EIMAk onetsitako materialak | IRALEren materialak | Baliabide digitalak | Biografiak Sareko errekurtsoak: Argitaletxearen webgunea | Proiektua (PDF) | 1. bideoa: Wittgensteinen bizitza | 2. bideoa: Tractatus I | 3. bideoa: Tractatus II | 4. bideoa: Ikerketa filosofikoak Adina / Maila: Proiektu honen helburua Ludwing Wittgenstein filosofoa lantzea da; eta, bide batez, ikasleen jakin-mina piztea metodologia parte-hartzailea erabiliz. Pentsatzen dugu metodologia horrekin, gaia bera lantzeaz gain, ikasleen autonomia ere garatzen dugula, eta, horrekin batera, haien gaitasuna arazo berriei aurre egiteko. Helburu hori betetzeko, Flipped classroom izeneko metodoa erabiltzea erabaki genuen. Flipped classroom izeneko ekimena ezagutu genuenean (Clases invertidas, gaztelaniaz edo Atzekoz aurrerako ikaskuntza, euskaraz), gaur egungo mugimendu didaktiko aurreratuenen abantailak biltzen zituela iruditu zitzaigun. Honako hauek ahalbidetzen ditu: ikasleek bidea beren kasa egiteko aukera izatea, ikasketa kooperatiboa bultzatzea, berdintasuna sustatzea eta IKTak erabiltzea nork bere burua trebatzeko, besteak beste.
Item hau agertzen den zerrenda(k) IRALEko materialak | R-300
Aleak
Item mota Current library Material mota Katalogo zenbakia Statusa Itzultze data Barra-kodea
Baliabide elektronikoak - oinarrizkoak Baliabide elektronikoak - oinarrizkoak Eima Katalogoa
Batxilergoa INTERNETEKO BALIABIDEA Ale eskuragarriak EK16060777

2015/11/12

Proiektu honen helburua Ludwing Wittgenstein filosofoa lantzea da; eta, bide batez, ikasleen jakin-mina piztea metodologia parte-hartzailea erabiliz. Pentsatzen dugu metodologia horrekin, gaia bera lantzeaz gain, ikasleen autonomia ere garatzen dugula, eta, horrekin batera, haien gaitasuna arazo berriei aurre egiteko. Helburu hori betetzeko, Flipped classroom izeneko metodoa erabiltzea erabaki genuen. Flipped classroom izeneko ekimena ezagutu genuenean (Clases invertidas, gaztelaniaz edo Atzekoz aurrerako ikaskuntza, euskaraz), gaur egungo mugimendu didaktiko aurreratuenen abantailak biltzen zituela iruditu zitzaigun. Honako hauek ahalbidetzen ditu: ikasleek bidea beren kasa egiteko aukera izatea, ikasketa kooperatiboa bultzatzea, berdintasuna sustatzea eta IKTak erabiltzea nork bere burua trebatzeko, besteak beste.

Batxilergoa, 2. maila

There are no comments on this title.

to post a comment.

Egin klik irudi batetan bisualizadorean ikusteko

Documento sin título

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Otaola 29, Eibar - 943-202748 eimakatalogoa@gmail.com