Saioaren lehen zatian, balora itzazu ikasleen aurretiko ezagutzak, irudi motibagarrien bidez (10 minutu).
Aurkez itzazu saioaren edukiak, taldearen parte-hartzea erraztuz (30 minutu).
Azkenik, ikasleek jarduera interaktiboak banaka egingo dituzte (20 minutu).
Irudi baten proiekzioan, galde ezazu irudi lauren bat ikusten duten. Arbelera irten daitezke hori identifikatzeko: zer izen duen, zer beste irudi gogoratzen dituzten…
Poligonoei, haien elementuei eta sailkapenari buruzko edukiak azaltzen segi dezakezu, eskaintzen dizkizugun aurkezpenen laguntzarekin. Mapa kontzeptual bat ere baduzu, eta ikasle aurreratuenek aberastu egin dezakete, grafikatzaile bat erabiliz aipatutako irudi bakoitzaren irudiak gehituz.
Motiba itzazu ikasleak, naturan eta artean agertzen diren irudi gehiago identifika ditzaten. Erakuts ezazu irudi gehiago arbelean. Horiek aurkitu eta, hiztegi egokia erabiliz, ezaugarriak deskribatu behar dituzte.
Esazu lana banaka egin behar dela orain. Lehenik, erakuts ezazu jarduera interaktiboa arbelean, eta ondoren, banaka, ikasitakoa finkatzeko ariketak ebatzi beharko dituzte.
Komeni da ikasleei esatea ariketa hauek baliagarriak direla etxean sakontzeko.
Ikasleen jarduerak etxean errepasatzeko baliagarriak izan daitezke.