Lana banaka egingo da, ikaslearen kontsulta-animazioak emandako jarraibideei jarraituz.
Prozedurazko jarduera denez, bi ordu edo bi saio eskainiko zaizkio.
Saioaren lehen zatian, aurkez itzazu bideo-tutorialak; ikasleari baliagarri izango zaizkio, marrazkiak egiteko eta datuak bildu eta kalkuluak egiteko beharko duen taula egiteko kontsulta gisa.
Ziurta ezazu lan egiteko beharrezko materiala dutela denek.
Bana ezazu erregistro-taula, neurketa eta kalkuluen emaitzak idatz ditzaten. Egokiagoa dela uste baduzu, testu-editore batekin bete ditzakete taulak.
Taula horretan agertuko den datu bakarra irudiaren izena eta zirkunferentziak izan behar duen erradioaren neurria izango dira.
Ikasleak lanean hasten direnean, euren zalantzak eta arazoak argi ditzakezu.
Bil itzazu ikasleek egindako lanak eta erregistro-taulak.
Irizpide hauen arabera egin daiteke balorazioa:
- Doitasuna irudiak proposatutako materialekin eraikitzean.
- Doitasuna irudiak neurtzean.
- Perimetroak kalkulatzeko formulak aplikatzea.