Luzerak neurtzen

4. Aurkez dezagun gure lana

Talde handia

Ikasgela

1 ordu

Saio honetan, gure taldeak eginiko neurketak aurkeztuko dizkiegu ikaskideei. Kopuruak nola adierazi ditugun azaldu eta beste aukera batzuk aipatuko ditugu.

Ondoren, problema bat planteatuko dugu talde desberdinek jasotako neurriak erlazionatuz.

Taldeen proposamen guztiak jaso ostean, gure lantaldearekin ebatziko ditugu.

 I. jarduera
Neurketak azaltzea
• Zein dira neurtu dituzuen objektuak?
• Zein adierazpide erabili duzue? Zergatik?

II. jarduera
Lan honetan jaso diren neurriak lotuko dituen problema bat proposatzea.

III. jarduera
Proposatutako problemak taldean ebaztea.

 (Problema-adibidea: zenbat liburu kabitzen dira apalean? Zenbat orri behar dira arbela estaltzeko? Zenbat metro zinta behar dira mahaiari bira emateko?...).

    • Ordenagailua
    • Arbel digitala

 

 Aurreko saioko neurketen erregistro-taulak beteta ekarri behar ditugu.

Lantalde desberdinek eginiko neurketak ez ezik, nola egin eta nola adierazi dituzten azalduko dute.

Aurkezpenak entzun ostean, talde bakoitzak problema bat proposatuko du erreferentzia-datu gisa talde desberdinek eginiko neurketak hartuta.

Azkenik, problemak taldean ebatziko dituzte ohiko metodologia erabiliz.

Saioaren lehen zatian, bideratu talde desberdinek aurreko saioan eginiko neurketei, emaitzei eta horiek egiteko moduari buruz egingo duten azalpen-jarduera.

Aurkezpenak egiten dituztenean, jarri arreta erabiltzen duten zenbaki-adierazpen motan. Hala, kopuru bera adierazteko hainbat modu dagoela eta horien arteko konparazioak egiteko unitate berarekin adierazi behar direla azal dezakezu.

Banatu taldeen artean sortutako erregistro-taulak talde bakoitzak, erreferentzia gisa jasotako datuak hartuz, problema bat proposa diezaien gainerako guztiei. Adibideren bat kolektiboki lantzen baduzu, ikasleek zalantza gutxiago izango dituzte.

Talde desberdinek eginiko proposamenak zuk zeuk edo ikasle batek jaso ditzake testu-dokumentuan arbel digitalarekin. Lantalde bakoitzak problemak ohiko prozedura jarraituz ebatziko ditu eta, bitartean, egiten dutena beha dezakezu eta, hala baderitzozu, lagundu.

Eskolaren amaieran, ikasleek kolektiboki egin ditzakete zuzenketak edo horiek jaso ondoren baloratzeko.

Ahozko azalpenak.

Unean bertan egingo da.

Eskolaren amaieran, talde bakoitzak eginiko lanak jasotzea gomendatzen dizugu, horiek berrikusi eta argi geratu ez diren aldeak indartzeko.