Ikasleek angeluak eta haien neurriak landu eta ikasiko dituzte, inguruan dituzten elementuetatik abiatuta. Kamera digitalarekin, angeluak bilatuko ditugu eta, ondoren, angelu horiek neurtu eta sailkatuko ditugu, tresna eta jarduera elkarreragileak erabiliz. Altxorraren mapa bat ere egingo dugu, landutako edukiak aplikatzeko.
Ricard Baillés Isart eta Vimartic Taldea
Bakarka
Talde txikian
Talde handian
Ikasgelan
Ordenagailuen ikasgelan (1x1 / 1x2)
Iraupena:
Saio bakoitza ordu batekoa da:
1. saioa: Gaiaren sarrera.
2. saioa: Bilaketa- eta ikerketa-jarduera.
3. saioa: Angeluak neurtu eta sailkatzea.
4. saioa: Sintesi-jarduera: Altxorraren bila.
Ikasleek angeluak eta angeluen neurriak aztertuko dituzte, jarduerak eginez eta eguneroko bizitzako adibideak erabiliz.
Lehen Hezkuntza
Hirugarren Zikloa
Bosgarrena
Matematika
Lehen Hezkuntza
Hirugarren Zikloa
Bosgarrena
Ingurune fisikoa eta soziala
Proposamen didaktiko honetan, angelua zer den, angeluaren osagaien izenak zein diren, zer angelu mota dauden eta angeluen graduak nola kalkulatzen diren ikasiko dugu.
Halaber, angeluak gure eguneroko bizitzan txoko guztietan aurki ditzakegula ikusiko dugu eta horiek ezagutu eta neurtzen jakitea garrantzitsua dela konturatuko gara.
Azkenik, altxorra bilatuko dugu angeluen laguntzaz.
Unitatean honako gai hauek landuko ditugu:
Hori guztia jarduera hauen bidez egingo dugu:
Angelu-garraiagailua eta erregela graduatua.
Lanerako jarduera sorta
Gaia lantzen hasteko Herrixka berezia... aurkezpena ikusiko dugu eta Geogebrarekin etxebizitza bereziak marraztuko ditugu, angelu zuzenik gabe.
Hurrengo saioetan, ikasgelan edo ikastetxeko beste eremuren batean aurki ditzakegun angeluei argazkiak aterako dizkiegu eta sailkatu egingo ditugu.
Azkenik, altxorraren mapa sortuko dugu eta, angeluen neurriak erabiliz, altxorreraino doan ibilbidea adieraziko dugu.
Ikasgela-tailerra metodologiaren bidez landuko dugu.
Ikasleek saioetan egiten duten lanaren etengabeko ebaluazioa egitea proposatzen dizugu.