Helduen euskalduntzerako unitate didaktikoak C1
Helduen euskalduntzerako unitate didaktikoak C1 [Interneteko baliabidea]
/ Ainhoa Agirreazaldegi Rekondo, Amaia Artola Azkue
- Donostia : Irale, 2018
- 5 fitxategi ; WORD
- IRALE (2017-2018 ikasturtea) R400 .
- IRALE (2017-2018 ikasturtea) R400 .
2018/02/14
C1 mailako euskara-ikasleentzako ikasmateriala da honako hau, eta sortze-bidean helburuok izan ditugu ardatz: Komunikazioa ardatz duen material sorta izatea; Ikasleen bakarkako ikaskuntza sakona eta aldi berean dinamikoa bultzatzea, irakaslearen gidari-lana lagun dutela; bi esparrutan lan egiteko aukera ematea: etxean eta ikasgelan. Etxean, ikasleek bakarka lan egin dezakete idatzizko eta ikus-entzunezko testuekin. Ikasgelan, ikaskideen arteko elkarreragina baliatuta, C1 mailak eskatzen duen zehaztasunez eta aberastasunez ahozko eta idatzizko produkzioa lantzea da helburua. Lau unitate didaktiko dira (ez dira nahikoa urte osoko helburuak betetzeko), eta unitate bakoitza beregainak izan daitezkeen bi edo hiru atalek osatzen dute (A, B eta batzuetan C). Unitateak nahierako hurrenkeran landu daitezke, eta ez da ezinbestekoa unitate bakoitzeko atal guztiak egitea. Hauexek dira lau gaiak:Osasuna, Herria eta hiria, Lana, XXI. mendea
31250
Helduen euskalduntze-alfabetatzea
Baliabide digitalak
IRALEren materialak
EIMAk onetsitako materialak
Unitate didaktikoak
811.361
2018/02/14
C1 mailako euskara-ikasleentzako ikasmateriala da honako hau, eta sortze-bidean helburuok izan ditugu ardatz: Komunikazioa ardatz duen material sorta izatea; Ikasleen bakarkako ikaskuntza sakona eta aldi berean dinamikoa bultzatzea, irakaslearen gidari-lana lagun dutela; bi esparrutan lan egiteko aukera ematea: etxean eta ikasgelan. Etxean, ikasleek bakarka lan egin dezakete idatzizko eta ikus-entzunezko testuekin. Ikasgelan, ikaskideen arteko elkarreragina baliatuta, C1 mailak eskatzen duen zehaztasunez eta aberastasunez ahozko eta idatzizko produkzioa lantzea da helburua. Lau unitate didaktiko dira (ez dira nahikoa urte osoko helburuak betetzeko), eta unitate bakoitza beregainak izan daitezkeen bi edo hiru atalek osatzen dute (A, B eta batzuetan C). Unitateak nahierako hurrenkeran landu daitezke, eta ez da ezinbestekoa unitate bakoitzeko atal guztiak egitea. Hauexek dira lau gaiak:Osasuna, Herria eta hiria, Lana, XXI. mendea
31250
Helduen euskalduntze-alfabetatzea
Baliabide digitalak
IRALEren materialak
EIMAk onetsitako materialak
Unitate didaktikoak
811.361