Teknikak eta printzipioak hizkuntz irakaskuntzan (16746. erregistroa)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 04690nam a2200373 i 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field Eima
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20240321174145.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 970424s1987 sp g 001 0 baq d
017 ## - COPYRIGHT OR LEGAL DEPOSIT NUMBER
Copyright or legal deposit number SS 785-1987
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 84-7542-193-8 (Itzulpen Saila)
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 84-7542-442-2 (14. alea)
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency O2002
Language of cataloging baq
Transcribing agency EIMA Katalogoa
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 81'232:371.3
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 371.3:81'232
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Larsen-Freenan, Diane
9 (RLIN) 30711
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Teknikak eta printzipioak hizkuntz irakaskuntzan
Statement of responsibility, etc / Diane Larsen-Freeman ; [itzultzailea, Usoa Larramendi]
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Donostia
Name of publisher, distributor, etc : HABE,
Date of publication, distribution, etc L.G. 1987
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 144 or.
Other physical details : z.-b. ir.
Dimensions ; 22 cm
490 1# - SERIES STATEMENT
Series statement Itzulpen saila (HABE)
Volume number/sequential designation ; 14
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc Liburu honek gaur egun erabiltzen diren zortzi hizkuntz irakats metodo ezagun aurkezten eta azaltzen ditu. Metodo hauetako batzuk denbora luzea daramate gure artean eta hizkuntz irakaskuntza metodoei buruz hitz egin denean aipatuak izan dira. Aipamen guztiotan «metodo» hitza zentzu berean erabiltzen ez denez, lehenengoz hitz hau liburu honetan erabiliko den modua zein den azalduko diogu irakurleari. Hasteko, metodo batek bai «printzipioak» eta bai «teknikak» barnesartzen ditu. Printzipioek bigarren hizkuntza eta hizkuntza arrotzaren irakaskuntzaren bost alderdi jasotzen dituzte: irakaslea, ikaslea, irakaste-prozesua, ikaste-prozesua eta xede-hizkuntza / kultura. Orobilduta, printzipioek metodoaren marko teorika osatzen dute. Teknikak printzipioen performantzia dira, beste hitz batzuetan, printzipioen aplikapenetik datozen ikasgelako aktibitate eta prozedurak. Teknika jakin bat metodo bati baino gehiagori egoki dakiokeela ikusiko da, eta honek ez luke harrigarria izan beharrik. Bi metodok zenbait printzipio berdinak baldin badituzte, printzipio horien aplikapena diren teknikak bi metodoentzako aproposak izan litezke. Printzipio berdinik ez dagoenean ere, teknika jakin batek metodo bat baino gehiagorentzat balio dezake, nola erabiltzen denaren arabera. Honela, ez dago teknika bat / metodo bat korrespondentzia zehatzik. Egia da askotan zenbait teknika metodo konkretu bati lotzen zaizkiola. Beraz, komeni denez, teknikak testuinguru metodologiko batean aurkeztuko ditugu. Bigarren, metodo bat hemen azaltzeak ez du esan nahi egilea metodo horren aldekoa denik. Aurkeztuko diren metodo guztiak ez dira behar den bezala esperimentatuak izan; beste batzuk bai, ordea. Beraz, liburu hau erabiliko duten irakasleak metodo bakoitza beren uste eta esperientziaren arabera ebaluatu beharko dute. Egin behar den hirugarren oharrak, zerikusia dauka metodo bakoitza deskribatu den moduarekin. Metodo bakoitza irakurleari metodo hori erabiltzen den klase bat «behatzeko» aukera emanez aurkezten da. Klasea oso idealizatua dagoela onartu beharra dago, ordea. Edozein hizkuntz irakasle edo ikasle berehala konturatuko da klaseak ez direla normalean hemen ikusiko ditugun bezain samurrak. (Egia esan, ikasleek ez dute beti hain azkar ikasten eta irakasleak ez dira perfektuak). Halere, zera suposatzen da, honela klase bat behatzeak metodo bat hobeto uler araziko duela, deskribapen soilak baino. Zera uste dut gainera, nolabait esateko, metodoaren barman sartu eta berau aztertu aurretik, ezin litekeela balorazio zehatzik egin. Azkenik, nahiz eta metodo bakoitzaren deskribapen fidagarri bat lortzeko ahaleginak egin, zalantzarik gabe, zenbaitek ez du interpretazio hori erabat onartuko. Hau ulergarria eta ziur aski itzuri ezina da. Neure deskribapena, besteen laguntzaren eta nire esperientziaren emaitzaren interpretazioa da. Nere itxaropena zera da, liburu honek informazioa emango duela eta aldi berean desafio bat izango dela. Hala bada, irakaskuntza alorrari aportazio bat emango diogu.
547 ## - FORMER TITLE COMPLEXITY NOTE
Former title complexity note Techniques and principles in language teaching
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Hizkuntzak
General subdivision Didaktika
9 (RLIN) 11175
655 ## - INDEX TERM--GENRE/FORM
Genre/form data or focus term Monografiak
9 (RLIN) 42164
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 1856
Personal name Larramendi, Usoa
710 2# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
9 (RLIN) 4221
Corporate name or jurisdiction name as entry element HABE
765 1# - ORIGINAL LANGUAGE ENTRY
Main entry heading Ingelesezko argit. (2. argit.): Techniques and principles in language teaching
765 1# - ORIGINAL LANGUAGE ENTRY
Main entry heading Ingelesezko argit. (1. argit.): Techniques and principles in language teaching
765 1# - ORIGINAL LANGUAGE ENTRY
Display text Ingelesezko argit. (3. argit.):
Title Techniques and principles in language teaching
787 1# - NONSPECIFIC RELATIONSHIP ENTRY
Display text Bideoa:
Title Language teaching methods [Bideoa]
830 1# - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE
Uniform title Itzulpen saila (HABE)
Volume number/sequential designation ; 14
9 (RLIN) 30709
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="https://www.ikasten.ikasbil.eus/mod/habecms/view.php/irakasbil/argitalpenak/teknikak_eta_printzipioak_hizkuntz_irakaskuntzan">https://www.ikasten.ikasbil.eus/mod/habecms/view.php/irakasbil/argitalpenak/teknikak_eta_printzipioak_hizkuntz_irakaskuntzan</a>
Public note Argitaletxearen webgunea (HABE)
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="https://www.euskadi.eus/web01-a2aznscp/eu/k75aWebPublicacionesWar/k75aDetallePublicacion.jsp?id=003107&tipo=L&id2=0001&impr=0001">https://www.euskadi.eus/web01-a2aznscp/eu/k75aWebPublicacionesWar/k75aDetallePublicacion.jsp?id=003107&tipo=L&id2=0001&impr=0001</a>
Public note Argitaletxearen webgunea
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Inprimatuak osagarriak
Source of classification or shelving scheme
Suppress in OPAC 0
Aleak
Withdrawn status Lost status Damaged status Not for loan Collection code Home library Current library Date acquired Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Price effective from Koha item type Source of classification or shelving scheme
        Monografia Eima Katalogoa Eima Katalogoa 01/10/2013   81'232:371.3 LAR tek EK13101126 01/10/2013 01/10/2013 Inprimatuak osagarriak  
        Monografia Eima Katalogoa Eima Katalogoa 01/10/2013   81'232:371.3 LAR tek EK17030357 27/03/2017 01/10/2013 Inprimatuak osagarriak  
Documento sin título

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Otaola 29, Eibar - 943-202748 eimakatalogoa@gmail.com