MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
03647nam a2200349 i 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
Eima |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20240321174145.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
970425s1988 sp g 001 baq d |
017 ## - COPYRIGHT OR LEGAL DEPOSIT NUMBER |
Copyright or legal deposit number |
SS960-1988 |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
84-7542-591-7 (17. alea) |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
84-7542-193-8 (Itzulpen saila) |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
O2002 |
Language of cataloging |
baq |
Transcribing agency |
EIMA Katalogoa |
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Universal Decimal Classification number |
81'232:371.3 |
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Universal Decimal Classification number |
371.3:81'232 |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Lewis, Michael |
9 (RLIN) |
30769 |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Hizkuntz irakaskuntzarako teknika praktikoak |
Statement of responsibility, etc |
/ Michael Lewis, Jimmie Hill ; [itzultzailea Usoa Larramendi] |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Place of publication, distribution, etc |
Donostia |
Name of publisher, distributor, etc |
: HABE, |
Date of publication, distribution, etc |
L.G. 1988 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
140 or. |
Other physical details |
: z.-b. ir. |
Dimensions |
; 22 cm |
490 1# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Itzulpen saila (HABE) |
Volume number/sequential designation |
; 17 |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc |
Liburu hau ez da teorikoa. Zuk berehalakoan erabil ditzakezun ideia praktiko eta tekniken bilduma bat da, zure irakaskuntza eraginkorragoa eta atseginagoa izan dadin, bai zuretzat eta bai zure ikasleentzat. Liburu hau ez daga metodo bat edo planteamendu batean oinarritua. Ez dugu uste ongi irakasteko modu bakarra dagoenik. Iradokizun guztiak guk irakasle gisa izan dugun esperientzian oinarrituta daude. Ideiak ere sartu ditugu, egoera desberdin askotan irakasle askorentzat balio dutela ikusi dugunez. Irakaskuntza egoerak desberdinak dira. Adibidez, beharbada zuk azterketa jakin batetarako prestatu behar dituzu ikasleak, hortaz, denbora bat eman beharko duzu azterketa teknikak ikasten. Irakasle guztiak kexu dira, nahi luketen gauza guztiak egiteko denborarik ez dutela eta. Zuk nahi duzuna, ikasleek behar dutena eta egoerak eskatzen duenaren arteko konpromezu batzuk nahitaezkoak dira. Horrelakoetan, zure erabakietan eragina izan beharko luketen bi gida-printzipio ditugu: hizkuntz irakaskuntza hizkuntz ikaskuntzaren lagungarri bar dela, eta ikasleei aurrerapena ematen laguntzen dieten gauzak direla benetan garrantzia dutenak: eta bestalde, hizkuntza, beste ezer baino gehiago, komunikazioa dela. Ikasleei hizkuntza erabili eta hobeto komunika arazten dieten jarduerak dira eragin behar direnak. ikasleek hizkuntza "ezagutzen" dutela adierazten digutenak baino. L Lburuaren lehenengo bi kapituluek erreferentzi orokor bat ematen digute ondoren datozen ohar konkretuentzat. Printzipio orokor hauek ere. ordea, praktikoak dira teorikoak baino. Ez zaitugu oharrak irakurtzera bakarrik animatzen, baizik eta bertan ematen diren ideiak aurrera eramaten saiatzera. Gehienek ongi funtzionatuko dizutela espero dugu, baina baliteke batzuetan hala ez gertatzea, eta batzuk zuretzat eta zure situaziorako egokitu beharko dituzu. Halere, ohar guztiek, zer eta nola irakasten ari zaren eta, garrantzitsuena, zergatik egiten dituzun gauzak horrela kontura zaitezen, laguntzea espero dugu. Irakasle gutxik , nahiz eta irakasten luzaroan aritu, egiten dituzte gauzak egin ditzaketen bezain ondo. Denok behar dugu noizean behin atzera begiratu eta azterketa bat egin. Liburu honek horretan lagunduko dizulakoan gaude. |
547 ## - FORMER TITLE COMPLEXITY NOTE |
Former title complexity note |
Practical Techniques for language teaching |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name as entry element |
Hizkuntzak |
General subdivision |
Didaktika |
9 (RLIN) |
11175 |
655 ## - INDEX TERM--GENRE/FORM |
Genre/form data or focus term |
Monografiak |
9 (RLIN) |
42164 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
1856 |
Personal name |
Larramendi, Usoa |
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
53622 |
Personal name |
Hill, Jimmie |
710 2# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME |
9 (RLIN) |
4221 |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
HABE |
765 1# - ORIGINAL LANGUAGE ENTRY |
Main entry heading |
Ingelesezko argit.: Practical techniques for language teaching |
830 1# - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE |
Uniform title |
Itzulpen saila (HABE) |
Volume number/sequential designation |
; 17 |
9 (RLIN) |
30709 |
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS |
Uniform Resource Identifier |
<a href="https://www.ikasten.ikasbil.eus/mod/habecms/view.php/irakasbil/argitalpenak/hizkuntz_irakaskuntzarako_teknika_praktikoak">https://www.ikasten.ikasbil.eus/mod/habecms/view.php/irakasbil/argitalpenak/hizkuntz_irakaskuntzarako_teknika_praktikoak</a> |
Public note |
Argitaletxearen webgunea (HABE) |
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS |
Uniform Resource Identifier |
<a href="https://www.euskadi.eus/web01-a2aznscp/eu/k75aWebPublicacionesWar/k75aDetallePublicacion.jsp?id=003110&tipo=L&id2=0001&impr=0001">https://www.euskadi.eus/web01-a2aznscp/eu/k75aWebPublicacionesWar/k75aDetallePublicacion.jsp?id=003110&tipo=L&id2=0001&impr=0001</a> |
Public note |
Argitaletxearen webgunea |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Koha item type |
Inprimatuak osagarriak |
Source of classification or shelving scheme |
|
Suppress in OPAC |
0 |