Irakurketa globala I [CD-ROMa] / Garbiñe Candina Acebes, Lucía Timpanaro Orcajada
Material mota:Fitxategi elektronikoaSerie(ak): EIMA 4 (2015eko deialdia)Publication details: [Valencia] : Pasionporloslibros, 2016Deskribapen fisikoa: : CD-ROM ; 12 cmISBN: 978-84-16582-73-0Gaia(k): Hezkuntza Premia Bereziak -- Irakurmena eta idazmena | Irakurketa eta idazketa | Kontzientzia fonologikoa | Autismoa | Logopedia | Haur Hezkuntza (HH) | Lehen Hezkuntza (LMH) | Euskara eta LiteraturaGeneroa/Forma:Curriculumeko baliabideak | EIMAk onetsitako materialak Sareko errekurtsoak:Argitaletxearen webgunea Adina / Maila: Irakurketa globala TEA (Espektro Autistaren Nahasmendua) edo Down Sindromea duten ikasleek irakurketara hurbiltzeko modu egokiena da; baina ikasketa-erritmo motelagoa duen edo ezohiko ikasketa behar duen edozein ikaslerentzat ere erabil daiteke.Ikasketa modu honek hitz bat eta irudi bat lotzen laguntzen die. Hori dela eta, irakurketa adierazgarria da, hau da, irakurketak hasieratik dauka zentzua.TEA duten pertsonek beren pentsamendua iruditan egituratzen dute eta irakurketa-metodo honek bere hizkuntza egituratzen laguntzen die.Metodo honen bidez ikasleek arretaren eta memoriaren oinarrizko gaitasunak garatzen dituzte (diskriminazioa, asoziazioa eta sailkapena).Jokoaren bidez, irakurketa globala lantzen dugu, hau da, idatziaren ulermena eta adierazmena modu globalean.Irakurketa lantzeko bide fonologikoa erabiliz denbora gehiago behar duten ikasleentzat edo zailtasunak dituztenentzat, lexiko bidea da egokiena.Item mota | Current library | Material mota | Katalogo zenbakia | Statusa | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|---|
Baliabide elektronikoak - oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Haur Hezkuntza | S HH 392 16 | Ale eskuragarriak | EK17110326 | |
Baliabide elektronikoak - oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Haur Hezkuntza | S HH 392 16 | Ale eskuragarriak | EK17110327 |
2016/02/18
Irakurketa globala TEA (Espektro Autistaren Nahasmendua) edo Down Sindromea duten ikasleek irakurketara hurbiltzeko modu egokiena da; baina ikasketa-erritmo motelagoa duen edo ezohiko ikasketa behar duen edozein ikaslerentzat ere erabil daiteke.Ikasketa modu honek hitz bat eta irudi bat lotzen laguntzen die. Hori dela eta, irakurketa adierazgarria da, hau da, irakurketak hasieratik dauka zentzua.TEA duten pertsonek beren pentsamendua iruditan egituratzen dute eta irakurketa-metodo honek bere hizkuntza egituratzen laguntzen die.Metodo honen bidez ikasleek arretaren eta memoriaren oinarrizko gaitasunak garatzen dituzte (diskriminazioa, asoziazioa eta sailkapena).Jokoaren bidez, irakurketa globala lantzen dugu, hau da, idatziaren ulermena eta adierazmena modu globalean.Irakurketa lantzeko bide fonologikoa erabiliz denbora gehiago behar duten ikasleentzat edo zailtasunak dituztenentzat, lexiko bidea da egokiena.
Haur Hezkuntza
Lehen Hezkuntza
Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 4, 2015eko deialdia)
There are no comments on this title.