Fisika eta Kimika : DBH 2 [ikaslearen liburua] / Luis Carlos Zaballos Ruiz, Carlos García Llorente, Puri Martinez Aretxabaleta (Lauaxeta lantaldea) ; [ilustrazioak, Iván Landa]
Material mota:TestuaSerie(ak): EIMA 1 (2019ko deialdia) | EIMA 4 (2018ko deialdia) | Erein proiektuaPublication details: Donostia : Erein, L.G. 2019Deskribapen fisikoa: 272 or. : kol. ir., argk. ; 28 cmISBN: 978-84-9109-333-6Gaia(k): Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) | Naturaren Zientziak (Fisika eta Kimika)Generoa/Forma:EIMAk onetsitako materialak | Curriculumeko baliabideak Sareko errekurtsoak:Ikus irakaslearen gidaliburua | Argitaletxearen webgunea Adina / Maila: Ikasgelan lan egiteko proposamen zehatza dakar proiektuak, eta oinarrizko gaitasunak (zeharkakoak zein disziplina barrukoak) garatzea da ikasmaterialaren xedea; hori dela-eta, ikasleen jarduera aktiboa eta kooperatiboa da nagusi, eta ikaspena erraztea (laguntzea) egokitzen zaio irakasleari. Proiektua osatzen duten testu liburu hauek ez dute ohiko atal teorikoaren eta atal praktikoaren arteko bereizketa garbirik; izan ere atal guztietan proposatutako jarduerak dira benetako ariketak, eta jarduera guztiak daude integratuta. Ikasleek ez dute ikasten irakasleak emandako azalpen teorikoak entzunez, baizik eta "ariketak, jarduerak eta atazak eginez" eta helburu horiek lantzeko, hauek dira, besteak beste, material didaktiko honen ezaugarri nagusiak: -Arazo-egoerak. -Ikerkuntza- eta hizkuntza-trebetasunak lantzen. -Hizkuntza-trebetasunak lantzen. -Ebaluazio-jarduerak. -Ikasten ikasteko trebetasunak lantzen.Item mota | Current library | Material mota | Katalogo zenbakia | Statusa | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|---|
Inprimatuak oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | I DBH-2 FIS-KIM 10 19 | Ale eskuragarriak | EK19090083 | |
Inprimatuak oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | I DBH-2 FIS-KIM 10 19 | Ale eskuragarriak | EK19090084 |
2019/05/13
2019/07/09
Ikasgelan lan egiteko proposamen zehatza dakar proiektuak, eta oinarrizko gaitasunak (zeharkakoak zein disziplina barrukoak) garatzea da ikasmaterialaren xedea; hori dela-eta, ikasleen jarduera aktiboa eta kooperatiboa da nagusi, eta ikaspena erraztea (laguntzea) egokitzen zaio irakasleari. Proiektua osatzen duten testu liburu hauek ez dute ohiko atal teorikoaren eta atal praktikoaren arteko bereizketa garbirik; izan ere atal guztietan proposatutako jarduerak dira benetako ariketak, eta jarduera guztiak daude integratuta. Ikasleek ez dute ikasten irakasleak emandako azalpen teorikoak entzunez, baizik eta "ariketak, jarduerak eta atazak eginez" eta helburu horiek lantzeko, hauek dira, besteak beste, material didaktiko honen ezaugarri nagusiak: -Arazo-egoerak. -Ikerkuntza- eta hizkuntza-trebetasunak lantzen. -Hizkuntza-trebetasunak lantzen. -Ebaluazio-jarduerak. -Ikasten ikasteko trebetasunak lantzen.
DBH, 2. maila
Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 4, 2018ko deialdia; EIMA 1, 2019ko deialdia)
2019/07/09
There are no comments on this title.