Matematika : DBH 2 / Santiago Larrañaga, Lander Intxausti
Material mota:TestuaSerie(ak): EIMA 1 (2019ko deialdia) | EIMA 4 (2018ko deialdia) | Erein proiektuaPublication details: Donostia : Erein , 2019Deskribapen fisikoa: 272 or. ; 28 cmISBN: 978-84-9109-279-7Gaia(k): Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) | MatematikaGeneroa/Forma:EIMAk onetsitako materialak | Curriculumeko baliabideak Sareko errekurtsoak:Irakaslearen gidaliburua | Argitaletxearen webgunea Adina / Maila: Ikasmaterial hauek Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako Matematikarako konpetentziaren garapenean trebatzeko dago planteatuta, indarrean dagoen 236/2015 dekretuaren arabera. Horrekin batera, aipatzekoa da ikasmaterial honen diseinuan oso kontuan hartu dela, (1) zehar-konpetentzien garapena eta (2) arloen arteko lotura gainontzeko diziplina konpetentzien garapena sustatzeko. Ikasmaterial honek bere baitan hartzen du zeregin hori eta gainontzeko arloekiko loturak egiteko proposamenak jasotzen ditu unitate guztietan. Ikasmaterialak eskaintzen dituen baliabideak: Ikaslearentzako: -Testuliburua: Ikaslearen ikasmateriala, unitate didaktikoetan antolatuta eta horietako bakoitza autoebaluaziorako baliabideekin. -Plataforma digitala: trebakuntza jarduera gehigarriak eta ebaluazio jarduerak. Irakaslearentzako: Gidaliburua: Unitate bakoitzaren edukien eta lorpen adierazleen zehazpenarekin, iradokizun metodologikoekin, programazio proposamenekin, baliabide gehigarriekin eta jardueren soluzioarekin. Plataforma digitala: -Eskola saioetarako baliabide gehigarriak. -Ebaluazio baliabide gehigarriak. -Ikaslearen liburua eta bertan agertzen diren jardueren soluzioak, taldeko lana erraztu eta zuzenketak bizkorrago egiteko. -Indarrean dagoen dekretu kurrikularrak zehazten dituen zeharkako eta berariazko konpetentziekin (Matematikarakoaz gain) ikaslearen liburuko jarduerek duten lotura. Ezaugarri nabarmenenak: -Problemen ebazpenean dago oinarrituta, horietatik abiatuta eraikitzen da ikasketa prozesua eta horien bidez gauzatzen da matematikarako konpetentziaren lorpena. -Problema egoera horiek ikaslearen esperientzia eta bere testuinguru hurbila erabiltzen ditu jarduera iturri moduan. -Modu orekatuan lantzen dira matematikarako konpetentziaren osagai desberdinak diren etapa honetarako eduki multzoak: zenbakikuntza eta aljebra, funtzioak, geometria eta neurriak, eta estatistika eta probabilitatea. -Ikasgelarako eta ikasgelatik kanpo lan egiteko materiala eskaintzen du testu-liburu eta plataforma digitalaren bidez. -Matematikarako konpetentziaren garapenak baliabide teknologikoen erabilera eskatu eta ahalbidetu behar du, prozedurak errazteko eta hausnarketa eta ideien garapenerako bideak zabalduz. -Problemen ebazpena problema egoera moduan aurkeztutako proiektu txikien bidez lantzerakoan, talde lana eta honi lotutako zehar-konpetentziak garatzeko testuinguru egokia sortzen da.Item mota | Current library | Material mota | Katalogo zenbakia | Statusa | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|---|
Inprimatuak oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | I DBH-2 MAT 10 19 | Ale eskuragarriak | EK19090087 | |
Inprimatuak oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | I DBH-2 MAT 10 19 | Ale eskuragarriak | EK19090088 |
2019/05/13
2019/07/09
Ikasmaterial hauek Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako Matematikarako konpetentziaren garapenean trebatzeko dago planteatuta, indarrean dagoen 236/2015 dekretuaren arabera. Horrekin batera, aipatzekoa da ikasmaterial honen diseinuan oso kontuan hartu dela, (1) zehar-konpetentzien garapena eta (2) arloen arteko lotura gainontzeko diziplina konpetentzien garapena sustatzeko. Ikasmaterial honek bere baitan hartzen du zeregin hori eta gainontzeko arloekiko loturak egiteko proposamenak jasotzen ditu unitate guztietan. Ikasmaterialak eskaintzen dituen baliabideak: Ikaslearentzako: -Testuliburua: Ikaslearen ikasmateriala, unitate didaktikoetan antolatuta eta horietako bakoitza autoebaluaziorako baliabideekin. -Plataforma digitala: trebakuntza jarduera gehigarriak eta ebaluazio jarduerak. Irakaslearentzako: Gidaliburua: Unitate bakoitzaren edukien eta lorpen adierazleen zehazpenarekin, iradokizun metodologikoekin, programazio proposamenekin, baliabide gehigarriekin eta jardueren soluzioarekin. Plataforma digitala: -Eskola saioetarako baliabide gehigarriak. -Ebaluazio baliabide gehigarriak. -Ikaslearen liburua eta bertan agertzen diren jardueren soluzioak, taldeko lana erraztu eta zuzenketak bizkorrago egiteko. -Indarrean dagoen dekretu kurrikularrak zehazten dituen zeharkako eta berariazko konpetentziekin (Matematikarakoaz gain) ikaslearen liburuko jarduerek duten lotura. Ezaugarri nabarmenenak: -Problemen ebazpenean dago oinarrituta, horietatik abiatuta eraikitzen da ikasketa prozesua eta horien bidez gauzatzen da matematikarako konpetentziaren lorpena. -Problema egoera horiek ikaslearen esperientzia eta bere testuinguru hurbila erabiltzen ditu jarduera iturri moduan. -Modu orekatuan lantzen dira matematikarako konpetentziaren osagai desberdinak diren etapa honetarako eduki multzoak: zenbakikuntza eta aljebra, funtzioak, geometria eta neurriak, eta estatistika eta probabilitatea. -Ikasgelarako eta ikasgelatik kanpo lan egiteko materiala eskaintzen du testu-liburu eta plataforma digitalaren bidez. -Matematikarako konpetentziaren garapenak baliabide teknologikoen erabilera eskatu eta ahalbidetu behar du, prozedurak errazteko eta hausnarketa eta ideien garapenerako bideak zabalduz. -Problemen ebazpena problema egoera moduan aurkeztutako proiektu txikien bidez lantzerakoan, talde lana eta honi lotutako zehar-konpetentziak garatzeko testuinguru egokia sortzen da.
DBH, 2. maila
Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 4, 2018ko deialdia; EIMA 1, 2019ko deialdia)
2019/07/09
There are no comments on this title.