Robotika eta programazioa [DBH-2] : proposamen didaktikoa : eraiki eta programatu LEGO Mindstorms Education EV3 / egileak, Daniel Cortés Rodicio ; gainbegiratzaile teknikoa, Pablo E. García Palacios ; [barruko marrazkiak, Ramón Colera ; itzulpena, Elhuyar Hizkuntza eta Teknologia]
Material mota:TestuaSerie(ak): EIMA 1 (2019ko deialdia) | Next Robotika IbaizabalPublication details: Amorebieta-Etxano : Ibaizabal , 2019Deskribapen fisikoa: 83 or. : kol. ir. eta argk. ; 29 cmISBN: 978-84-9106-532-6Gaia(k): Robotika | Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) | TeknologiakGeneroa/Forma:EIMAk onetsitako materialak | Curriculumeko baliabideak Sareko errekurtsoak:Argitaletxearen webgunea Adina / Maila: Teknologia eta robotika gero eta gehiago dira gure egunerokoaren parte. Ikasleak eta irakasleak, erabiltzaile gisa, askotan aritzen dira interakzioan gailuekin; hala, aginduak ematen dizkiete, prozesuak ordenatzen dituzte eta, konturatu ere egin gabe, haien esku uzten dituzte beren zereginak errazten dituzten ekintzak. Hori dela eta, beharrezkoa da irakasleari proposamenak eskaintzea, bere ikasleei gailu horiekin nola jardun erakuts diezaien eta programazioaren hizkuntza ezagutarazi; hala, gailu horiek duten hezkuntzarako potentziala aprobetxatzen da. Benetako objetuen programazioaren hastapenekin, ikasleengan hainbat prozesu mental eta trebezia sustatzen ditugu, bai eta adierazteko eta komunikatzeko modu berri bat ere. Ikasketa horri DBKko lehen mailetan ematen zaio hasiera, programazio lengoaia grafikoen eta sinpleen bidez. Hasieran ez da beharrezkoa erabiltzen den lengoaiaren sintaxia kontuan hartzea. Lehen hurbilketa horiek oinarri aproposa dira pentsamendu konputazionala, abstrakzio gaitasuna, problemak ebazteko estrategiak eta soluzioak bilatzeko algoritmoen diseinua garatzeko.Item mota | Current library | Material mota | Katalogo zenbakia | Statusa | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|---|
Inprimatuak oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | DBH-2 TEK 17 19 | Ale eskuragarriak | EK19110145 | |
Inprimatuak oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | DBH-2 TEK 17 19 | Ale eskuragarriak | EK19110146 |
2019/01/08
2019/02/08
Teknologia eta robotika gero eta gehiago dira gure egunerokoaren parte. Ikasleak eta irakasleak, erabiltzaile gisa, askotan aritzen dira interakzioan gailuekin; hala, aginduak ematen dizkiete, prozesuak ordenatzen dituzte eta, konturatu ere egin gabe, haien esku uzten dituzte beren zereginak errazten dituzten ekintzak. Hori dela eta, beharrezkoa da irakasleari proposamenak eskaintzea, bere ikasleei gailu horiekin nola jardun erakuts diezaien eta programazioaren hizkuntza ezagutarazi; hala, gailu horiek duten hezkuntzarako potentziala aprobetxatzen da. Benetako objetuen programazioaren hastapenekin, ikasleengan hainbat prozesu mental eta trebezia sustatzen ditugu, bai eta adierazteko eta komunikatzeko modu berri bat ere. Ikasketa horri DBKko lehen mailetan ematen zaio hasiera, programazio lengoaia grafikoen eta sinpleen bidez. Hasieran ez da beharrezkoa erabiltzen den lengoaiaren sintaxia kontuan hartzea. Lehen hurbilketa horiek oinarri aproposa dira pentsamendu konputazionala, abstrakzio gaitasuna, problemak ebazteko estrategiak eta soluzioak bilatzeko algoritmoen diseinua garatzeko.
DBH 2.maila
Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 1, 2019ko deialdia)
2019/02/08
There are no comments on this title.