Hizkuntza-konpetentzia garatzen Gorputz Hezkuntzan (arazo-egoera) [Interneteko baliabidea] / Izaskun Artal
Material mota:TestuaSerie(ak): R400 | IRALE (2019-2020 ikasturtea)Publication details: Bilbo : Irale, 2020Deskribapen fisikoa: PDF, artxiboa; word artxiboak; mp3 artxiboakGaia(k): Irakurmena eta idazmena | Proiektuetan oinarritutako ikaskuntza (POI) | Lehen Hezkuntza (LMH) | Euskara eta Literatura | Gorputz HezkuntzaGeneroa/Forma:Curriculumeko baliabideak | EIMAk onetsitako materialak | IRALEren materialak | Baliabide digitalak | Arazo-egoerak | Unitate didaktikoak Sareko errekurtsoak: Argitaletxearen webgunea | Joan material honetara (Irakaslearen gida didaktikoa) | Joan material honetara (Artxibo osagarriak) Adina / Maila: Askotariko euskarriak erabiliz idatzizko eta ahozko testuen ulermena lantzeko materiala. Proiektu honen helburua da ikasleen Hizkuntza-konpetentzia hobetzea Gorputz Hezkuntzako ipuin motorrak erabilita. Bi ipuin motor moldatu ditut, bata lehen zikloan lantzeko, Ainhize eta Ekain Munstro-harrapatzaileak, eta bestea bigarren zikloan lantzeko, Azken dakoten bidaia; idatzizkoa eta ahozkoa landuko ditugu bietan. Ipuin motorrak ipuin klasiko baten egitura du, baina korapiloa azaltzen den bakoitzean erronka bat gainditu behar dute ikasleek, ipuinean aurrera jarraitu ahal izateko. Ipuina irakurtzean prozesuen hausnarketa egingo dute, eta erronkak entzutean ahozkoaren ulermena eta mintzamena landuko dute. Taldeka bananduko dira ikasleak eta talde bakoitzak erronka baten ardura izango du; talde bakoitzak berari dagokion erronkaren nondik-norakoak azalduko dizkie gainerako taldeei, bideo-grabaketa baten bidez. Bideo-grabaketa hori egiteko, ahozko elkarrekintza, idazmena eta mintzamena erabili beharko dituzte. Azkenik, erronkei aurre egingo diete eta eskatzen dena egiten ahaleginduko dira. Erronkak lan kooperatiboa eginez gainditu behar dira. Irakaslearentzako materiala sortu dut unitate hau garatzeko, bai idatzizkoa lantzeko, bai ahozkoa lantzeko ere. Testuaren idatzizko ulermena estrategiekin eta prozesuekin landuko da, eta ahozkoa, entzunezkoen bidez.Item mota | Current library | Material mota | Katalogo zenbakia | Statusa | Oharrak | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Baliabide elektronikoak - oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Lehen Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | Ale eskuragarriak | EK20110205 |
Askotariko euskarriak erabiliz idatzizko eta ahozko testuen ulermena lantzeko materiala. Proiektu honen helburua da ikasleen Hizkuntza-konpetentzia hobetzea Gorputz Hezkuntzako ipuin motorrak erabilita. Bi ipuin motor moldatu ditut, bata lehen zikloan lantzeko, Ainhize eta Ekain Munstro-harrapatzaileak, eta bestea bigarren zikloan lantzeko, Azken dakoten bidaia; idatzizkoa eta ahozkoa landuko ditugu bietan. Ipuin motorrak ipuin klasiko baten egitura du, baina korapiloa azaltzen den bakoitzean erronka bat gainditu behar dute ikasleek, ipuinean aurrera jarraitu ahal izateko. Ipuina irakurtzean prozesuen hausnarketa egingo dute, eta erronkak entzutean ahozkoaren ulermena eta mintzamena landuko dute. Taldeka bananduko dira ikasleak eta talde bakoitzak erronka baten ardura izango du; talde bakoitzak berari dagokion erronkaren nondik-norakoak azalduko dizkie gainerako taldeei, bideo-grabaketa baten bidez. Bideo-grabaketa hori egiteko, ahozko elkarrekintza, idazmena eta mintzamena erabili beharko dituzte. Azkenik, erronkei aurre egingo diete eta eskatzen dena egiten ahaleginduko dira. Erronkak lan kooperatiboa eginez gainditu behar dira. Irakaslearentzako materiala sortu dut unitate hau garatzeko, bai idatzizkoa lantzeko, bai ahozkoa lantzeko ere. Testuaren idatzizko ulermena estrategiekin eta prozesuekin landuko da, eta ahozkoa, entzunezkoen bidez.
Lehen Hezkuntza
There are no comments on this title.