Muga barik pentsatu (lan-koadernoa 1B, 2. sehilekoa, 2. zatia) : Matematika Singapur Metodoa / egileak, Dr Fong Ho Kheong, Chelvi Ramakrishnan, Bernice Lau Pui Wah
Material mota:TestuaSerie(ak): Matematika Singapur Metodoa (Marshall Cavendish Education)Publication details: [Singapur] : Marshall Cavendish Education , 2018Deskribapen fisikoa: 140 or. ; 26 cmISBN: 978-981-4511-05-6Gaia(k): Lehen Hezkuntza (LMH) | Matematika | Singapur metodoa (Matematika)Generoa/Forma:Curriculumeko baliabideak | EIMAk onetsitako materialak Adina / Maila: Marshall Cavendishen "Muga barik pentsatu - Matematika Singapur Metodoa", "My Pals Are Here!" jatorrizko sailaren gaztelaniazko itzulpena, mundu mailan ezaguna den eta herrialde honetako ikastetxe gehienek erabilia den programa da. Marshall Cavendishek argitaratutako Matematika programei esker, Singapurreko nazioarteko azterketetako emaitza 1995etik mailarik gorenean sendo mantentzen da. Lan hau urte askotako ikerketaren eta ikasgelan irakasleek eta ikasleek hausnarketan eta praktikan oinarritutako feedback-aren emaitza baino ez da.Item mota | Current library | Material mota | Katalogo zenbakia | Statusa | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|---|
Inprimatuak oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Lehen Hezkuntza | I LMH-1 MAT 407 18 | Ale eskuragarriak | EK21030093 | |
Inprimatuak osagarriak | Eima Katalogoa En proceso | Lehen Hezkuntza | I LMH-1 MAT 407 18 | Ale eskuragarriak | EK21030094 |
2018/06/15
2018/06/15
Marshall Cavendishen "Muga barik pentsatu - Matematika Singapur Metodoa", "My Pals Are Here!" jatorrizko sailaren gaztelaniazko itzulpena, mundu mailan ezaguna den eta herrialde honetako ikastetxe gehienek erabilia den programa da. Marshall Cavendishek argitaratutako Matematika programei esker, Singapurreko nazioarteko azterketetako emaitza 1995etik mailarik gorenean sendo mantentzen da. Lan hau urte askotako ikerketaren eta ikasgelan irakasleek eta ikasleek hausnarketan eta praktikan oinarritutako feedback-aren emaitza baino ez da.
LMH, 1. maiIa
2018/06/15
There are no comments on this title.