Ikuspegi normala MARC bista ISBD bista

Ikus entzunezkoen mintzaira : puntuazio-zeinuak (3) : laburpena [Interneteko baliabidea - Bideoa] / [gidoia, Txetxo Serrano ; aurkezpena, Fran Urteaga ; teknikariak, Ibai Karrera ... et al. ; aktoreak, Larretxi, Aintzane ... et al.]

Kolaboratzailea(k):Karrera, Ibai | Larretxi, Aintzane | Urteaga, Fran | Serrano, TxetxoMaterial mota:FilmFilmSerie(ak): Fran Urteaga (YouTube kanala) ; ; XI-3 | Ikus-entzunezkoen mintzaira. Fran Urteaga (YouTube kanala) ; ; XI-3Publication details: Gasteiz : Ekoizlea: Iadi sc; Banatzailea: Artez sc , 2020Deskribapen fisikoa: 1 baliabide elektroniko (ca. 4 min) : soinuduna, kolGaia(k): Argazkilaritza -- Ikasketa eta irakaskuntza | Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) | Plastikaren eta Ikusizkoen Hezkuntza | Ikus-entzunezkoak -- Ikasketa eta irakaskuntzaGeneroa/Forma:EIMAk onetsitako materialak | Bideo didaktikoak | Curriculumeko baliabideak | Baliabide digitalak Sareko errekurtsoak:Ikus Youtube kanala | Ikus bideoa Adina / Maila: "Ikus-entzunezkoen mintzaira" DBHko 2. zikloan erabiltzeko eginda dago. Ikus-entzunezkoen mintzairak erabiltzen dituen kode artistiko eta ez-artistikoak zertan diren erakustea da bideo serie honen xedea. Bideo honetan "puntuazio-zeinuak" ikusiko dugu.
Aleak
Item mota Current library Material mota Katalogo zenbakia Statusa Itzultze data Barra-kodea
Ikus-entzunezkoak osagarriak Ikus-entzunezkoak osagarriak Eima Katalogoa
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza INTERNETEKO BALIABIDEA Ale eskuragarriak EK21060226

2002/05/03

"Ikus-entzunezkoen mintzaira" DBHko 2. zikloan erabiltzeko eginda dago. Ikus-entzunezkoen mintzairak erabiltzen dituen kode artistiko eta ez-artistikoak zertan diren erakustea da bideo serie honen xedea. Bideo honetan "puntuazio-zeinuak" ikusiko dugu.

DBH

There are no comments on this title.

to post a comment.

Egin klik irudi batetan bisualizadorean ikusteko

Documento sin título

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Otaola 29, Eibar - 943-202748 eimakatalogoa@gmail.com