Nola egin aurre ikasgelan sortzen diren gatazkei : elkarbizitza positiborako esku-hartzeak ikastetxeetan: Bigarren Hezkuntzarako proposamenak / Maria Victoria Fernández Roldán, Marta Irazoqui Agirre, Pedro María Torres Elizondo
Material mota:TestuaSerie(ak): EIMA 4 (2020ko deialdia)Publication details: [S.l.] : Pasionporloslibros, L.G. 2021Deskribapen fisikoa: 294 or. ; 30 cmISBN: 978-84-18358-68-5Gaia(k): Eskola -- Gatazkak | Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) | Elkarbizitzarako konpetentziak | ElkarbizitzaGeneroa/Forma:EIMAk onetsitako materialak | Curriculumeko baliabideak Adina / Maila: Ikastetxe guztietan, ematen duten etapa, zein lekutan dauden, edo ikasleen egoera sozioekonomikoa edo kulturala edozein dela ere, hezkuntza-jarduera zailtzen duten egoerak sortzen dira. Egoera horien aurrean, batzuetan azkar eta irmoki erantzuten da, baina, egiaz, pentsatutako eta hausnartutako plan bat behar da, ikastetxearen eta bertan bizi diren pertsonen beharrei erantzungo diena, ikastetxean erlazionatzen eta bizi baitira. Egoera horiei erantzuteko lan-plan bat diseinatu beharko litzateke, jokabide jakin batzuen aurrean ongi pentsatutako esku-hartze sistematikoak eginez. Normalean gertatzen diren egoera problematiko horiek aurreikusi behar dira ikastetxeetan, horien azterketa lasaia egin aurretiaz eta berauei erantzuteko plan bat izan. Horrela, egoera ematen denean tresnak izango ditu eskolak modu eraikitzailean aurre egiteko. Izan ere, egoera horiek erakusten baitute erantzun azkar eta automatikoak ez direla ez nahikoak ez eraginkorrak.Item mota | Current library | Material mota | Katalogo zenbakia | Statusa | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|---|
Inprimatuak oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | I DBH1-4 ELK 392 21 | Ale eskuragarriak | EK21090067 | |
Inprimatuak oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza | I DBH1-4 ELK 392 21 | Ale eskuragarriak | EK21090068 |
Ikastetxe guztietan, ematen duten etapa, zein lekutan dauden, edo ikasleen egoera sozioekonomikoa edo kulturala edozein dela ere, hezkuntza-jarduera zailtzen duten egoerak sortzen dira. Egoera horien aurrean, batzuetan azkar eta irmoki erantzuten da, baina, egiaz, pentsatutako eta hausnartutako plan bat behar da, ikastetxearen eta bertan bizi diren pertsonen beharrei erantzungo diena, ikastetxean erlazionatzen eta bizi baitira. Egoera horiei erantzuteko lan-plan bat diseinatu beharko litzateke, jokabide jakin batzuen aurrean ongi pentsatutako esku-hartze sistematikoak eginez. Normalean gertatzen diren egoera problematiko horiek aurreikusi behar dira ikastetxeetan, horien azterketa lasaia egin aurretiaz eta berauei erantzuteko plan bat izan. Horrela, egoera ematen denean tresnak izango ditu eskolak modu eraikitzailean aurre egiteko. Izan ere, egoera horiek erakusten baitute erantzun azkar eta automatikoak ez direla ez nahikoak ez eraginkorrak.
DBH, 1.-4. mailak
Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du (EIMA 4, 2020ko deialdia)
2021/07/06
There are no comments on this title.