Berria ikasgela : Gazteekin aldatuz doan euskara [Interneteko baliabidea - Webgunea] / [proiektuaren arduraduna, Ainhoa Oiartzabal]; Berria egunkaria
Material mota:Fitxategi elektronikoaSerie(ak): Berria ikasgelaPublication details: Andoain : Berria, 2021Deskribapen fisikoa: WebguneaGaia(k): Euskara -- Normalizazioa | Euskara -- Alderdi sozialakGeneroa/Forma:Baliabide digitalak | Curriculumeko baliabideak | Eduki digital didaktikoak | Erreferentzia-materialak Sareko errekurtsoak:Joan material honetara (EIMA Katalogoa) | Ikus materiala Berria egunkariko webgunean Ekoizpen kredituak:Material hau berria.eus webgunetik ekarria da.Adina / Maila: BERRIA Ikasgelak hezkuntza sisteman erabiltzeko askotariko edukiak eskaintzen ditu: irakurgaiak, bideoak, infografiak, audioak... BERRIA egunkariak landutako edukiak dira, azken urteotako argitalpen aukeratuetan oinarrituak.Duela 30 urte, Euskal Herriko gazte gehienak erdal elebakarrak ziren, baina, egun, gutxiengoa dira. Euskararen ezagutza unibertsalizatzen ari da apurka, baina horrek ondorio batzuk ekarri ditu: gaitasunak askotarikoak dira; erabilera ez da nahi beste handitzen ari; eta aldaketak izan dira hizkuntzari zaion atxikimenduan.Item mota | Current library | Katalogo zenbakia | Statusa | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|
Baliabide elektronikoak - osagarriak | Eima Katalogoa | INTERNETEKO BALIABIDEA | Ale eskuragarriak | EK21110054 |
Material hau berria.eus webgunetik ekarria da.
BERRIA Ikasgelak hezkuntza sisteman erabiltzeko askotariko edukiak eskaintzen ditu: irakurgaiak, bideoak, infografiak, audioak... BERRIA egunkariak landutako edukiak dira, azken urteotako argitalpen aukeratuetan oinarrituak.Duela 30 urte, Euskal Herriko gazte gehienak erdal elebakarrak ziren, baina, egun, gutxiengoa dira. Euskararen ezagutza unibertsalizatzen ari da apurka, baina horrek ondorio batzuk ekarri ditu: gaitasunak askotarikoak dira; erabilera ez da nahi beste handitzen ari; eta aldaketak izan dira hizkuntzari zaion atxikimenduan.
There are no comments on this title.