Ikaskuntza-Zerbitzua metodologian oinarritutako Gradu Amaierako Lanak garatzeko gida praktikoa / Rakel Gamito Gómez (edit.) ; Amaia Alvarez-Uria...[et al.] ; [hizkuntz-zuzenketen arduraduna, Ander Altuna Gabiola]
Material mota:TestuaSerie(ak): Unibertsitateko eskuliburuak (EHU)Publication details: Bilbo : Udako Euskal Unibertsitatea : Euskal Herriko Unibertsitatea, L.G. 2022Deskribapen fisikoa: 162 or. : ir., graf. ; 24 cmISBN: 978-84-1319-469-1 (EHU); 978-84-8438-829-6 (UEU)Gaia(k): Zerbitzurako ikasketa | Ikerketa -- Metodologia | Karrera-amaierako proiektuak | Orientabide pedagogikoa -- Gidak -- Euskadi (Autonomia Erkidegoa) | Garapen iraunkorraGeneroa/Forma:Monografiak Sareko errekurtsoak:Argitaletxearen webgunea (EHU) | Argitaletxearen webgunea (UEU) Adina / Maila: Egungo pobreziak, desberdintasunak, aberastasun naturalen eta kulturalen usurpazioak, garatzeko gida praktikoa emakumeen eta gutxiengoen kontrako indarkeriak edota krisi humanitario eta ekologikoak erantzun sendoa behar dute, erantzukidetasunetik zein konpromisotik. Unibertsitateak horren parte izan behar du eta Ikaskuntza-Zerbitzua metodologia (I Za) erronkari erantzuteko bide ezin hobea da. Horregatik, liburuak I Zan oinarritutako Gradu Amaierako Lanak (GrAL) garatzea proposatzen du, UNESCOren 2030 Agendan eta Garapen Iraunkorrerako Helburuetan eragiteko. Eta, horretarako, kapituluetan zehar, unibertsitateko irakasle zein ikasleei ekimena aurrera eramateko gidaritza praktikoa eskaintzen zaie: garapen iraunkorraren kontzeptualizazioa, I Zaren oinarri teorikoak, I Zan oinarritutako GrALak garatzeko hezkuntzaproposamenaren deskribapena, abiapuntuaren ikuspegia, plangintza, zerbitzuaren diseinua, esku-hartzearen jarraipena, GrALaren gidaritza akademikoaren gidalerroak eta esperientziak.Item mota | Current library | Material mota | Katalogo zenbakia | Statusa | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|---|
Inprimatuak osagarriak | Eima Katalogoa | Monografia | 37.048(035) ika | Ale eskuragarriak | EK23010164 |
Egungo pobreziak, desberdintasunak, aberastasun naturalen eta kulturalen usurpazioak, garatzeko gida praktikoa emakumeen eta gutxiengoen kontrako indarkeriak edota krisi humanitario eta ekologikoak erantzun sendoa behar dute, erantzukidetasunetik zein konpromisotik. Unibertsitateak horren parte izan behar du eta Ikaskuntza-Zerbitzua metodologia (I Za) erronkari erantzuteko bide ezin hobea da. Horregatik, liburuak I Zan oinarritutako Gradu Amaierako Lanak (GrAL) garatzea proposatzen du, UNESCOren 2030 Agendan eta Garapen Iraunkorrerako Helburuetan eragiteko. Eta, horretarako, kapituluetan zehar, unibertsitateko irakasle zein ikasleei ekimena aurrera eramateko gidaritza praktikoa eskaintzen zaie: garapen iraunkorraren kontzeptualizazioa, I Zaren oinarri teorikoak, I Zan oinarritutako GrALak garatzeko hezkuntzaproposamenaren deskribapena, abiapuntuaren ikuspegia, plangintza, zerbitzuaren diseinua, esku-hartzearen jarraipena, GrALaren gidaritza akademikoaren gidalerroak eta esperientziak.
There are no comments on this title.