000 | 02036nam a2200289 b 4500 | ||
---|---|---|---|
655 | 0 |
_aBaliabide digitalak _947236 |
|
999 |
_c8802 _d8802 _x1 |
||
001 | 00000000008984 | ||
003 | Eima | ||
005 | 20240621062644.0 | ||
008 | 091116s2005 esp e 000 0 baq c | ||
017 | _aBI 684-2005 | ||
018 | _a9005 | ||
020 |
_a84-8438-057-2 _z. 84-8438-0057-2 (okerra) |
||
040 | _cEIMA Katalogoa | ||
080 | _a070.41:654.1 | ||
100 | 1 |
_9258 _aLarrañaga Zubizarreta, José |
|
245 | 1 | 0 |
_aNola esan albisteak ikus-entzuleari _b : idazketa irrati-telebistan _h[Interneteko baliabidea] _c / Jose Larrañaga Zubizarreta |
260 |
_aBilbo _b : Udako Euskal Unibertsitatea _c, 2005 |
||
300 |
_a88 or. _c ; 24 cm |
||
504 | _aBibliog.: 85-88 or. | ||
520 | _aGauzak kontatzeko dohaina duenari aho zabal gelditzen gara begira, esaten duena adi-adi entzunaz batera. Irakurri ere gustura egiten du batek begien aurrean duen testuari erraz jarraitzen dion heinean. Adi-adi entzun edo erraz irakurri, bietan erabilitako euskara egokitzat jo dezakegu, entzulearengan zein irakurlearengan arreta sortzen duelako. Joskeraz oso desberdinak izan arren, testu egokiak diren seinale biak. Ikus-entzunezko kazetarien ohitura zabalduenetako bat hau izan ohi da: egunkarirako egiten den testua eredutzat hartzea, irratirako eta telebistarako testua izango dela pentsatu gabe. Eta arazo bihurtzen da entzulearentzat. Unibertsitatean gero eta gehiago saiatzen da irakasleria arlo biak bereizten eta ikasleak trebatzen testu arinak, egokiak eta kontatzekoak egiteko. Ahozkotasunean oinarritutako euskara komunikatiboa lortzeko, azken finean. Hainbat eskola-ordu jasotzen duten orrialdeak dira helburu horrekin idatzi direnak. Kazetari direnei eta izateko asmoa dutenei zuzendutako lerroak. | ||
650 | 4 |
_aIkus-entzunezko kazetaritza _98900 |
|
655 |
_aMonografiak _942164 |
||
710 | 2 |
_929426 _aUdako Euskal Unibertsitatea |
|
856 |
_uhttp://www.buruxkak.eus/liburua/nola-esan-albisteak-ikus-entzuleari/192 _zLiburuaren bertsio digitala (Buruxkak) |
||
942 |
_cI-2 _2ddc _n0 |