Denbora-neurriak

6. Ikasitakoa egiaztatzen

Banaka

Ikasgela

1 ordu

Joko batzuk egingo ditugu, landu ditugun helburuak geureganatu ditugun egiaztatzeko.

1. Kontzeptuak (milurtekoa, mendea, hamarkada, urtea, bisurtea, hiruhilekoa eta eguna) horien definizioarekin erlazionatuko ditugu.
2. Unitateen arteko baliokidetasunak erlazionatuko ditugu.
3. Proposatutako bi problema ebatziko ditugu.
4. Deskribatutako egoerak dagokien denbora-unitatearekin osatuko ditugu.
5. Planisferioa behatu eta galdera batzuei erantzungo diegu.
6. Denborak irizpide jakin baten arabera ordenatuko ditugu.
7. Denbora-taula bat behatu, bihurketak egin eta egindako galderei erantzungo diegu.

Ordenagailua

Gomendagarria da proposatutako jarduerak banaka egitea, datuak bildu eta azken ebaluazio gisa erabiltzeko.

Esaiezu ariketa batzuk banaka egin beharko dituztela, azken saioetan landutako alderdiak bereganatu dituztela egiaztatzeko.
Jarduerak bakarrik ebazten saiatzeko esan diezaiekezu ikasleei, erantzunak ongi pentsatuta, eta arinegi ibili gabe.

Testu-ariketen soluzio-orria.

Ariketak biltzea eta zuzentzea.

Jardueran zehar ikasleren batek galdetzen badu, enuntziatua eta egin behar duen ariketa ulertzen laguntzea gomendatzen dizugu, baina nola egin behar duen esan gabe.
 

Saioa kualitatiboki ebaluatzeko orientabideak
Saioa kuantitatiboki ebaluatzeko orientabideak
Ebaluazio-jarduerak
Ebaluazio-jardueren soluzio-orria

Saioko baliabide orokorretan, hauek aurkituko dituzu:

  • Proposamen honetako jarduera guztien gida edo sorta.
  • Jarduera-gidaren soluzio-orria.
  • Kualitatiboki eta kuantitatiboki ebaluatzeko orientabideak.