Gaia lantzen hasiko gara irudi sorta bat erakusten duen aurkezpen batekin. Ikasleek objektu bakoitzarentzat zein baskula mota erabili behar den erabakiko dute (10 minutu inguru).
Masa-unitateak talde handian aurkeztuko dira (20 minutu inguru).
Neurketa-jarduerak talde txikietan.
Gaiari ekingo diogu hainbat objekturen irudiak erakutsiz. Animatu zure ikasleak zer objektu diren identifikatu eta ezagunak zaizkienak izendatzera. Ondoren, objektuen masaren inguruko estimazioak egitera animatu eta galdetu masa jakiteko zein baskula erabiliko luketen. Helburua aurretiko ideiak aktibatzea da, jarraian azalduko diren edukien inguruko galderak sorraraziz.
Ondoren, diapositiba-aurkezpen bat eta arbel digitala erabiliz, hitz egin masa-unitateaz, multiploez eta azpimultiploez.
Erakutsi hainbat baskula eta azaldu nola erabiltzen diren.
Jarraitu inguruko hainbat objekturen estimazioak egiten.
Arbelaren laguntzaz, ikasleen ekarpenak idatzi eta lehen sailkapen bat egiteko aukera duzu.
Amaitzeko, ikasleei adierazi datu guztiak neurketak jasotzeko taula batean biltzeko, hala, gramoaren multiploak eta azpimultiploak bereganatuko baitituzte.
Gramoari eta kilogramoari arreta berezia eskainiko zaie.
Gaia lantzen hasteko, ikasleek behaketa eta aurkikuntza landuko dute irakasleak gidatuta. Gramoaren multiplo eta azpimultiploen kontzeptuak azalduko zaizkie ikasleei.
Ondoren, objektuak hartuko dira jardueran aurrera egin ahala haien masa neurtzeko.
Problema sorta
Multiplo eta azpimultiplo guztiak identifikatu dituztela egiaztatzeko, arbelaren laguntzarekin, unitate-bihurketaren bat proposatu edo txosteneko problemak erabili.
Ikasleen erantzunak jasotzen badituzu, haiek berrikusi eta zailenak zaizkien aldeak indar ditzakezu.