Eskolaren arkeologia
Álvarez-Uría, Fernando
Eskolaren arkeologia / Fernando Alvarez-Uría eta Julia Varela ; [itzultzailea, Bitez, S.L. ; gainbegiratzailea, Mikel Urkola] - [Leioa] Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, L.G. 1996 - 244 or. ; 24 cm - Pedagogia (Euskal Herriko Unibertsitatea. Euskara Institutua) . - Pedagogia (Euskal Herriko Unibertsitatea. Euskara Institutua) .
Eskola gizarte mailakatu eta hierarkizatuen barnean jaio zen eta justiziaren eta berdintasunaren agindu konstituzionalari egokitzen ez zaizkion gizarteetan iraun du gaur egun arte. Eskola-sistemak ideal demokratikoen alde jokatzen du ala, alderantziz, bere eraketaren logikak gutxi gorabehera esplizituak diren menpekotasun-irizpidetan oinarrituz funtzionatzen du? Galdera honi erantzuteko inguruka ibili beharra dugu; historiak diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen egoera berezi horretara jo behar dugu; hau da, berariazko historikotasun-tipoak izanik, aldi berean historikotasun anitzen multzo batekin lotura duten diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen historiaren egoera berezi horretara jo behar dugu. Hain zuzen ere, arkeologiak, erakunde baten printzipio eratzaileetan oinarrituz, printzipio hauen eratorpen-arbola deskribatzea ahalbidetzen du.
Arqueología de la escuela
84-7585-811-2
Hezkuntza---Historia
Hezkuntza---Filosofia
Pedagogia
Monografiak
371.4(091)
Eskolaren arkeologia / Fernando Alvarez-Uría eta Julia Varela ; [itzultzailea, Bitez, S.L. ; gainbegiratzailea, Mikel Urkola] - [Leioa] Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, L.G. 1996 - 244 or. ; 24 cm - Pedagogia (Euskal Herriko Unibertsitatea. Euskara Institutua) . - Pedagogia (Euskal Herriko Unibertsitatea. Euskara Institutua) .
Eskola gizarte mailakatu eta hierarkizatuen barnean jaio zen eta justiziaren eta berdintasunaren agindu konstituzionalari egokitzen ez zaizkion gizarteetan iraun du gaur egun arte. Eskola-sistemak ideal demokratikoen alde jokatzen du ala, alderantziz, bere eraketaren logikak gutxi gorabehera esplizituak diren menpekotasun-irizpidetan oinarrituz funtzionatzen du? Galdera honi erantzuteko inguruka ibili beharra dugu; historiak diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen egoera berezi horretara jo behar dugu; hau da, berariazko historikotasun-tipoak izanik, aldi berean historikotasun anitzen multzo batekin lotura duten diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen historiaren egoera berezi horretara jo behar dugu. Hain zuzen ere, arkeologiak, erakunde baten printzipio eratzaileetan oinarrituz, printzipio hauen eratorpen-arbola deskribatzea ahalbidetzen du.
Arqueología de la escuela
84-7585-811-2
Hezkuntza---Historia
Hezkuntza---Filosofia
Pedagogia
Monografiak
371.4(091)