Ikuspegi normala MARC bista ISBD bista

Eskolaren arkeologia / Fernando Alvarez-Uría eta Julia Varela ; [itzultzailea, Bitez, S.L. ; gainbegiratzailea, Mikel Urkola]

Nork:Álvarez-Uría, FernandoKolaboratzailea(k):Varela, Julia | Urkola, Mikel | Gipuzkoa . Foru Aldundia . Kultura eta Euskara Departamentua | Bitez | Euskal Herriko Unibertsitatea. Argitalpen Zerbitzua | Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza Unibertsitate eta Ikerketa SailaMaterial mota:TestuaTestuaLanguage: Basque Original language: Spanish Serie(ak): Pedagogia (Euskal Herriko Unibertsitatea. Euskara Institutua)Publication details: [Leioa] Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, L.G. 1996Deskribapen fisikoa: 244 or. ; 24 cmISBN: 84-7585-811-2Gaia(k): Hezkuntza -- -Historia | Hezkuntza -- -Filosofia | PedagogiaGeneroa/Forma:Monografiak Sareko errekurtsoak: Argitaletxearen webgunea Adina / Maila: Eskola gizarte mailakatu eta hierarkizatuen barnean jaio zen eta justiziaren eta berdintasunaren agindu konstituzionalari egokitzen ez zaizkion gizarteetan iraun du gaur egun arte. Eskola-sistemak ideal demokratikoen alde jokatzen du ala, alderantziz, bere eraketaren logikak gutxi gorabehera esplizituak diren menpekotasun-irizpidetan oinarrituz funtzionatzen du? Galdera honi erantzuteko inguruka ibili beharra dugu; historiak diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen egoera berezi horretara jo behar dugu; hau da, berariazko historikotasun-tipoak izanik, aldi berean historikotasun anitzen multzo batekin lotura duten diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen historiaren egoera berezi horretara jo behar dugu. Hain zuzen ere, arkeologiak, erakunde baten printzipio eratzaileetan oinarrituz, printzipio hauen eratorpen-arbola deskribatzea ahalbidetzen du.
Aleak
Item mota Current library Material mota Katalogo zenbakia Statusa Itzultze data Barra-kodea
Inprimatuak osagarriak Inprimatuak osagarriak Eima Katalogoa
Monografia 371.4 ALV esk Ale eskuragarriak 1021144

Eskola gizarte mailakatu eta hierarkizatuen barnean jaio zen eta justiziaren eta berdintasunaren agindu konstituzionalari egokitzen ez zaizkion gizarteetan iraun du gaur egun arte. Eskola-sistemak ideal demokratikoen alde jokatzen du ala, alderantziz, bere eraketaren logikak gutxi gorabehera esplizituak diren menpekotasun-irizpidetan oinarrituz funtzionatzen du? Galdera honi erantzuteko inguruka ibili beharra dugu; historiak diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen egoera berezi horretara jo behar dugu; hau da, berariazko historikotasun-tipoak izanik, aldi berean historikotasun anitzen multzo batekin lotura duten diskurtso eta praktika-tipo definituak sortarazi ditzakeen historiaren egoera berezi horretara jo behar dugu. Hain zuzen ere, arkeologiak, erakunde baten printzipio eratzaileetan oinarrituz, printzipio hauen eratorpen-arbola deskribatzea ahalbidetzen du.

Liburu hau Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da.

Liburu hau, Gipuzkoako Foru Aldundiko Kultura eta Turismo sailak emandako diru-laguntzari esker euskaratu da.

Arqueología de la escuela

There are no comments on this title.

to post a comment.

Egin klik irudi batetan bisualizadorean ikusteko

Documento sin título

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Otaola 29, Eibar - 943-202748 eimakatalogoa@gmail.com