Bilboko Mikelontxo
Gallastegi, Jon
Bilboko Mikelontxo [Interneteko baliabidea] / egilea, Jon Gallastegi ; moldatzailea, Naroa Ogando - Bilbo : Irale, 2017 - 103 or. : kol. ir. ; word dok. - IRALE (2016-2017 ikasturtea) R400 . - IRALE (2016-2017 ikasturtea) R400 .
2017/03/06
Hamabi kapituluko istorio xume bat asmatu dugu Lehen Hezkuntzako 3. zikloko ikasleentzat: istorio-misterio-mistorio-hiztorioa, bizia eta alaia. Erdi Aroko bilbotar bat da protagonista -Mikelontxo-, eta bilbotarkadak eta bilbotarkeriak egiten ipini dugu. Bide batez, pertsonaia ospetsu batzuk ezagutarazi nahi dizkiegu gaztetxoei; esate baterako, Kristobal Kolon, Leonardo Da Vinci, Juan Sebastian Elkano... Mikelontxoren abenturak eta kalenturak kontatuta, hauxe nahi dugu: ikasleek irakurmenaz gozatzea, historiako zenbait gertaera ikastea eta hizkuntza-gaitasuna hobetzea. Fikzioa eta errealitatea nahastuta, jakin-mina piztu nahi diegu, eta, ipuin barruko hariei tiraka, jakin-min hori asetzen lagundu. Horrexetarako egin dugu ipuinaren atzealdeko "(H)ari eta (h)ari" atala.
Lehen Hezkuntza, 5. eta 6. mailak
31210
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak
Baliabide digitalak
811.361(075.2)(0.034)
Bilboko Mikelontxo [Interneteko baliabidea] / egilea, Jon Gallastegi ; moldatzailea, Naroa Ogando - Bilbo : Irale, 2017 - 103 or. : kol. ir. ; word dok. - IRALE (2016-2017 ikasturtea) R400 . - IRALE (2016-2017 ikasturtea) R400 .
2017/03/06
Hamabi kapituluko istorio xume bat asmatu dugu Lehen Hezkuntzako 3. zikloko ikasleentzat: istorio-misterio-mistorio-hiztorioa, bizia eta alaia. Erdi Aroko bilbotar bat da protagonista -Mikelontxo-, eta bilbotarkadak eta bilbotarkeriak egiten ipini dugu. Bide batez, pertsonaia ospetsu batzuk ezagutarazi nahi dizkiegu gaztetxoei; esate baterako, Kristobal Kolon, Leonardo Da Vinci, Juan Sebastian Elkano... Mikelontxoren abenturak eta kalenturak kontatuta, hauxe nahi dugu: ikasleek irakurmenaz gozatzea, historiako zenbait gertaera ikastea eta hizkuntza-gaitasuna hobetzea. Fikzioa eta errealitatea nahastuta, jakin-mina piztu nahi diegu, eta, ipuin barruko hariei tiraka, jakin-min hori asetzen lagundu. Horrexetarako egin dugu ipuinaren atzealdeko "(H)ari eta (h)ari" atala.
Lehen Hezkuntza, 5. eta 6. mailak
31210
Curriculumeko baliabideak
EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak
Baliabide digitalak
811.361(075.2)(0.034)