Bilboko Mikelontxo [Interneteko baliabidea] / egilea, Jon Gallastegi ; moldatzailea, Naroa Ogando
Material mota:Fitxategi elektronikoaSerie(ak): IRALE (2016-2017 ikasturtea) | R400Publication details: Bilbo : Irale, 2017Deskribapen fisikoa: 103 or. : kol. ir. ; word dokGaia(k): Lehen Hezkuntza (LMH) | Euskara eta Literatura | Lehen Hezkuntza (LMH)Generoa/Forma:Curriculumeko baliabideak | EIMAk onetsitako materialak | IRALEren materialak | Baliabide digitalak Sareko errekurtsoak: Argitaletxearen webgunea | Joan material honetara Adina / Maila: Hamabi kapituluko istorio xume bat asmatu dugu Lehen Hezkuntzako 3. zikloko ikasleentzat: istorio-misterio-mistorio-hiztorioa, bizia eta alaia. Erdi Aroko bilbotar bat da protagonista -Mikelontxo-, eta bilbotarkadak eta bilbotarkeriak egiten ipini dugu. Bide batez, pertsonaia ospetsu batzuk ezagutarazi nahi dizkiegu gaztetxoei; esate baterako, Kristobal Kolon, Leonardo Da Vinci, Juan Sebastian Elkano... Mikelontxoren abenturak eta kalenturak kontatuta, hauxe nahi dugu: ikasleek irakurmenaz gozatzea, historiako zenbait gertaera ikastea eta hizkuntza-gaitasuna hobetzea. Fikzioa eta errealitatea nahastuta, jakin-mina piztu nahi diegu, eta, ipuin barruko hariei tiraka, jakin-min hori asetzen lagundu. Horrexetarako egin dugu ipuinaren atzealdeko "(H)ari eta (h)ari" atala.Item mota | Current library | Material mota | Katalogo zenbakia | Statusa | Itzultze data | Barra-kodea |
---|---|---|---|---|---|---|
Baliabide elektronikoak - oinarrizkoak | Eima Katalogoa | Lehen Hezkuntza | INTERNETEKO BALIABIDEA | Ale eskuragarriak | EK17051033 |
2017/03/06
Hamabi kapituluko istorio xume bat asmatu dugu Lehen Hezkuntzako 3. zikloko ikasleentzat: istorio-misterio-mistorio-hiztorioa, bizia eta alaia. Erdi Aroko bilbotar bat da protagonista -Mikelontxo-, eta bilbotarkadak eta bilbotarkeriak egiten ipini dugu. Bide batez, pertsonaia ospetsu batzuk ezagutarazi nahi dizkiegu gaztetxoei; esate baterako, Kristobal Kolon, Leonardo Da Vinci, Juan Sebastian Elkano... Mikelontxoren abenturak eta kalenturak kontatuta, hauxe nahi dugu: ikasleek irakurmenaz gozatzea, historiako zenbait gertaera ikastea eta hizkuntza-gaitasuna hobetzea. Fikzioa eta errealitatea nahastuta, jakin-mina piztu nahi diegu, eta, ipuin barruko hariei tiraka, jakin-min hori asetzen lagundu. Horrexetarako egin dugu ipuinaren atzealdeko "(H)ari eta (h)ari" atala.
Lehen Hezkuntza, 5. eta 6. mailak
There are no comments on this title.