Aljebra
González Campo, Enrique
Aljebra [Interneteko baliabidea] / Enrique González Campo - Bilbo : Irale, 2018 - Jclic aplikazioa - IRALE (2017-2018 ikasturtea) R400 . - R400 IRALE (2017-2018 ikasturtea) .
- Baliabide digitala (linean eta lineaz kanpoko erabiltzekoa) JCLIC aplikazioa. Kataluniako Gobernuaren Hezkuntza Sailak duen webgunea, "ZONA CLIC" izenekoa: http://clic.xtec.cat/es/ - Lan-metodoa induktiboa da sarritan: lehenik, behaketatik eta arrazoitze-prozesu batetik abiatuta, ondorioak ateratzeko eta hausnarketak egiteko eskatuko zaio jardueretan ikasleari; eta hausnarketa horietatik, ikasleak berak induzitu edo ondorioztatuko du printzipio matematikoa. Bigarren pausuan, ondorioztatuz ikasitakoa era deduktiboan aplikatuko du ikasleak.- Teoria eta praktika tartekatuta daude gai guztietan.- Arrazoibide induktiboari jarraituz, ikasleek dakitenetik ez dakitenera, daude bideratuta jarduerak; pausuz pauso egiten dute aurrera errazenetik zailenera.- Menu nagusian edukiak zatika daude antolatuta. Zati bat amaitutakoan, ikasleak beste edozein zatitan jarduteko aukera izango du. Norberak egin lezake bidea, beharren arabera.
DBH, 1. maila
31250
EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak
Curriculumeko baliabideak
Baliabide digitalak
59 (075.2) (0.034)
Aljebra [Interneteko baliabidea] / Enrique González Campo - Bilbo : Irale, 2018 - Jclic aplikazioa - IRALE (2017-2018 ikasturtea) R400 . - R400 IRALE (2017-2018 ikasturtea) .
- Baliabide digitala (linean eta lineaz kanpoko erabiltzekoa) JCLIC aplikazioa. Kataluniako Gobernuaren Hezkuntza Sailak duen webgunea, "ZONA CLIC" izenekoa: http://clic.xtec.cat/es/ - Lan-metodoa induktiboa da sarritan: lehenik, behaketatik eta arrazoitze-prozesu batetik abiatuta, ondorioak ateratzeko eta hausnarketak egiteko eskatuko zaio jardueretan ikasleari; eta hausnarketa horietatik, ikasleak berak induzitu edo ondorioztatuko du printzipio matematikoa. Bigarren pausuan, ondorioztatuz ikasitakoa era deduktiboan aplikatuko du ikasleak.- Teoria eta praktika tartekatuta daude gai guztietan.- Arrazoibide induktiboari jarraituz, ikasleek dakitenetik ez dakitenera, daude bideratuta jarduerak; pausuz pauso egiten dute aurrera errazenetik zailenera.- Menu nagusian edukiak zatika daude antolatuta. Zati bat amaitutakoan, ikasleak beste edozein zatitan jarduteko aukera izango du. Norberak egin lezake bidea, beharren arabera.
DBH, 1. maila
31250
EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak
Curriculumeko baliabideak
Baliabide digitalak
59 (075.2) (0.034)