Ikuspegi normala MARC bista ISBD bista

Aljebra [Interneteko baliabidea] / Enrique González Campo

Nork:González Campo, EnriqueKolaboratzailea(k):IRALE (Artazugoikoa)Material mota:Fitxategi elektronikoaFitxategi elektronikoaSerie(ak): IRALE (2017-2018 ikasturtea) | R400Publication details: Bilbo : Irale, 2018Deskribapen fisikoa: Jclic aplikazioaGaia(k): Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) | MatematikaGeneroa/Forma:EIMAk onetsitako materialak | IRALEren materialak | Curriculumeko baliabideak | Baliabide digitalak Sareko errekurtsoak:Deskargatu "Jclic" aplikazioa Adina / Maila: - Baliabide digitala (linean eta lineaz kanpoko erabiltzekoa) JCLIC aplikazioa. Kataluniako Gobernuaren Hezkuntza Sailak duen webgunea, "ZONA CLIC" izenekoa: http://clic.xtec.cat/es/ - Lan-metodoa induktiboa da sarritan: lehenik, behaketatik eta arrazoitze-prozesu batetik abiatuta, ondorioak ateratzeko eta hausnarketak egiteko eskatuko zaio jardueretan ikasleari; eta hausnarketa horietatik, ikasleak berak induzitu edo ondorioztatuko du printzipio matematikoa. Bigarren pausuan, ondorioztatuz ikasitakoa era deduktiboan aplikatuko du ikasleak.- Teoria eta praktika tartekatuta daude gai guztietan.- Arrazoibide induktiboari jarraituz, ikasleek dakitenetik ez dakitenera, daude bideratuta jarduerak; pausuz pauso egiten dute aurrera errazenetik zailenera.- Menu nagusian edukiak zatika daude antolatuta. Zati bat amaitutakoan, ikasleak beste edozein zatitan jarduteko aukera izango du. Norberak egin lezake bidea, beharren arabera.
Aleak
Item mota Current library Material mota Katalogo zenbakia Statusa Itzultze data Barra-kodea
Baliabide elektronikoak - oinarrizkoak Baliabide elektronikoak - oinarrizkoak Eima Katalogoa
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza INTERNETEKO BALIABIDEA Ale eskuragarriak EK18070002

- Baliabide digitala (linean eta lineaz kanpoko erabiltzekoa) JCLIC aplikazioa. Kataluniako Gobernuaren Hezkuntza Sailak duen webgunea, "ZONA CLIC" izenekoa: http://clic.xtec.cat/es/ - Lan-metodoa induktiboa da sarritan: lehenik, behaketatik eta arrazoitze-prozesu batetik abiatuta, ondorioak ateratzeko eta hausnarketak egiteko eskatuko zaio jardueretan ikasleari; eta hausnarketa horietatik, ikasleak berak induzitu edo ondorioztatuko du printzipio matematikoa. Bigarren pausuan, ondorioztatuz ikasitakoa era deduktiboan aplikatuko du ikasleak.- Teoria eta praktika tartekatuta daude gai guztietan.- Arrazoibide induktiboari jarraituz, ikasleek dakitenetik ez dakitenera, daude bideratuta jarduerak; pausuz pauso egiten dute aurrera errazenetik zailenera.- Menu nagusian edukiak zatika daude antolatuta. Zati bat amaitutakoan, ikasleak beste edozein zatitan jarduteko aukera izango du. Norberak egin lezake bidea, beharren arabera.

DBH, 1. maila

There are no comments on this title.

to post a comment.

Egin klik irudi batetan bisualizadorean ikusteko

Documento sin título

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Otaola 29, Eibar - 943-202748 eimakatalogoa@gmail.com