Programazioa
IKT GAITASUN OROKORRAK ETA IKASMAILAKOAK*
* Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzako “Eskola 2.0” proposamenaren IKT gaitasunerako itemak, eranskin honetatik
hartuak: IKT gaitasunen
mapa.
Bizitza osorako ikaskuntza
B1. Komunikatzea eta lankidetzan aritzea
-
B1.1. Haien inguruarekiko gertuko arazo sinpleetarako irtenbideak identifikatu eta ebaluatzea, eta kontzeptuak argitzea
ahalbidetzen duten lankidetzako IKT baliabideak erabiltzea
-
B1.3. IKT baliabide espezifikoak erabiltzea kide eta irakasleekin lankidetzan aritzeko, taldean lan egiteko, modu kritikoan
pentsatzeko eta arazoak konpontzeko
B2. Ingurune birtualetan moldatzea
B3. Informazioa kudeatu, sortu eta balioestea
-
B3.1. Beren interesetarako IKT baliabide espezifikoak aukeratu eta erabiltzea
-
B3.2. Irizpide heteronomoak aplikatzea informazio esanguratsua aukeratzeko
-
B3.3. Webean oinarritutako informazioa bilatu, aukeratu eta sailkatzea, iturrien baliozkotasunari dagokionez kanpo-irizpideak
erabiliz
-
B3.5. Dagokion arloko oinarrizko prozedurak eta metodoak aplikatzea, heldu baten laguntzaz
B4. Sortzaileak izatea eta berritzea
-
B4.2. Sormena, ikerketa eta berrikuntzaz baliatuz, beren produktuak (bideo-jokoak, aurkezpenak, gailuak) sortzea ahalbidetzen
dieten IKT baliabideak erabiltzea, beren interesak betetzeko edo beste batzuek planteatutako arazoei irtenbidea emateko
B5. Mundu erreala ulertzea, arakatzea eta bertan moldatzea
Trebetasun teknologikoa
T2. IKTak informazioa bilatu, aukeratu eta aztertzeko erabiltzea
-
T2.1. Interneteko zerbitzuak erabiltzea (web-bilatzaileak eta beste hainbat) informazioa bilatzeko
-
T2.2. Interneteko zerbitzuak eta beste estrategia batzuk erabiltzea informazioa aukeratu eta aztertzeko
T3. IKTak testu-informazioa prozesatzeko erabiltzea
Herritartasun digitala
H2. Jabetza intelektuala balioestea
-
H2.1. Erabiltzen den softwarearen lizentzia mota errespetatzea (GPL, jabea, creative commons, etab.)
-
H2.2. Informazioa erabiltzeari buruzko arauak errespetatzea, batez ere bideoen, audioaren, abestien eta monografien jabetza
intelektualari dagokionez